Brev:
På rejse
2. januar 2010
Alder:
7 mdr.
På rejse
Hej Helen
Vi skal til Thailand om en uge. Sofie kunne ikke vaccineres mod leverbetændelse, så hun må ikke få noget mad på restauranter eller frisk frugt fra boder eller lign. sagde sygeplejersken, så vi regner med at skulle give hende mad i ferielejligheden, hvor der er en microovn. Jeg tager havregryn, øllebrødspulver og modermælkserstatningspulver med derned, for så er det vel ok at lave det i microovnen.
Der er vel heller ikke noget i vejen for at købe noget frugt og grønt dernede og så koge det i microovnen inden jeg giver det til Sofie? Jeg ved at de også har Nestlé-glas dernede, men jeg synes bare det er kedeligt, hvis hun skal leve at glas-mad i 14 dage. Hvordan med kød, er det ok, at hun ikke får det imens vi er på ferie?
Tandbørsten skal vel skylles i kildevand?
Er der noget problem i at vaske Sofie i det rindende vand fra hanen og er det ok, at hun kommer i vandet i enten pool eller havet?
Det var vist det i denne omgang. Glæder mig til at høre fra dig.
Godt nytår.
Hilsner fra Sofies mor